De eerste 100 dagen van... Jorg Pouw
Om je thuis te voelen in een nieuwe baan, zijn de eerste 100 dagen essentieel. Jorg Pouw startte begin dit jaar als Commercieel Adviseur op de afdeling Klant & Markt. Hoe heeft hij de eerste 100 dagen bij Barli ervaren?
Een nieuwe baan, altijd spannend. Zit je goed op je plek bij Barli?
Ja, heel goed! Ik voel me van begin af aan erg welkom en het was ook meteen duidelijk dat er een mooie uitdaging ligt. De organisatie is groeiende en er ligt genoeg om op te gaan pakken. Het onboardingsprogramma is goed opgezet en de interne app is heel professioneel en vooral erg handig. Verder hangt er een positieve sfeer in het bedrijf.
Wat is je het meeste bijgebleven van de eerste 100 dagen?
Dat er heel veel vraag is naar modulaire houten woningen, maar dat er tegelijkertijd nog zoveel onbekendheid in de markt is. Bij presentaties en rondleidingen valt het mij op dat dit ook het geval is bij partijen die al geruime tijd actief zijn in de nieuwbouwbranche. De modelwoningen die op onze locatie staan en onderdeel zijn van de rondleiding, helpen enorm om de mogelijkheden van onze woningen goed over te brengen. Dat zorgt elke keer weer voor enthousiaste reacties!
Je hebt je eerste tender al gewonnen, dat smaakt vast naar meer. Wat wil je bereiken bij Barli?
Voor mij is de woningbouwbranche niet nieuw, maar modulaire woningbouw wél. Dus die eerste 100 dagen waren vooral veel kennis opdoen. Als Commercieel Adviseur wil ik natuurlijk graag bijdragen aan onze groei-ambities. Laten zien dat we kwaliteit leveren en het gesprek aangaan met opdrachtgevers en potentiële opdrachtgevers voor projecten met permanente woningbouw. Met als doel dat bedrijven míj weten te vinden bij interessante bouwprojecten!
Ben jij ook toen aan een uitdagende baan bij de Blue Army?
Check onze vacatures op www.werkenbijbarli.nl